1

SOLIDNE

WYSZKOLENIE

2

DLA KAŻDEGO!

Akademia marketingowa

Akademia marketingowa

,,Nie ma wątpliwości, że gdyby działalność marketingowa była prowadzona w sposób doskonały, sprzedaż w dosłownym znaczeniu tego słowa byłaby zbędna.”

(Peter Drucker, cyt. za: Wykłady Druckera, W. C. Cohen)

Marketing jest obecnie niezbędnym elementem prowadzenia praktycznie każdej działalności gospodarczej. Dlatego też stworzyliśmy cykl szkoleń z zakresu szeroko pojętego marketingu. Każde nasze szkolenie dostosowane jest do indywidualnych potrzeb Klienta. Uczestnicy naszych szkoleń zyskują profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu stosowania najbardziej efektywnych technik i narzędzi marketingowych.

Na każde szkolenie możemy pozyskać dofinansowanie do 80% jego wartości!

Przykładowe szkolenia:

  • Zaawansowane techniki marketingu – dla branży usługowej, z uwzględnieniem rynków międzynarodowych
  • Zaawansowany Emarketing/Online Marketing oraz promocja poprzez google
  • Nowoczesny marketing
  • Online Marketing i promocja
  • Design Thinking
  • Marka osobista a marka firmy. Personal branding.
  • Efektywny marketing i zarządzanie ceną
  • Skuteczne pozyskiwanie sponsorów

Przykładowy program:

  • Dzień 1 (8h) Marketing w sieci. Piaktyczne wykorzystanie narzędzi online marketingowych – część 1

10:00 Strona WWW – podłączenie i analiza narzędzi analitycznych:
– Google Analytics,
– Hotjar (mapy ciepła)
Nauka narzędzia Google Tag Manager. Landing Page a strona WWW – różnice i sposoby
wykorzystania. Testy A/B – wykorzystanie Google Optimize, czyli optymalizacja stron sprzedażowych.
14:00 SEO – podstawy, SEO On-Site, Off-Site, struktura strony, wykorzystanie popularnych pluginów, budowanie linków, zaplecza i blogi, optymalizacja tekstów
16:00 Google Ads (dawniej Google AdWords) – sprawdzanie ilości wyszukiwań poszczególnych słów w wyszukiwarce Google, samodzielne ustawianie kampanii w sieci wyszukiwania oraz w sieci partnerskiej Google.
18:00 – zakończenie pierwszego dnia szkolenia
  • Dzień 2 (8h) Marketing w sieci. Praktyczne wykorzystanie narzędzi online marketingowych – część 2

10:00 Facebook – Jak prowadzić komunikację na Facebook’u. Jak wykorzystywać algorytm FB i na jakie posty najlepiej reagują Twoi partnerzy biznesowi. Jak generować zasięgi na Facebook’u i jak pozyskiwać leady. Obsługa menadżera reklam FB, prowadzenie, i optymalizacja kampanii reklamowych oraz zarządzanie stawkami. Struktura kampanii oraz zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych.
14:00 Instagram – Prowadzenie konta, wykorzystanie hashtag’ów i tag’ów, interakcje z innymi
profilami, analiza statystyk, prowadzenie płatnej reklamy
16:00 LinkedIn – Social Selling, wyjaśnienie działania feed’u, konfiguracja i prowadzenie profilu, Reklama na LinkedIn, LinkedIn Lead Ads.
17:00 Podsumowanie szkolenia
18:00 Zakończenie szkolenia