Procedura Reklamacyjna

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza procedura określa tryb postępowania reklamacyjnego oraz zasady postępowania na wypadek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
  2. Zamawiając Usługę  rozwojową  Uczestnik  potwierdza,  iż  zapoznał  się  z  postanowieniami niniejszej procedury oraz akceptuje wszystkie jej postanowienia. Procedura stanowi integralną część Umowy

II. Definicje

  1. Procedura –oznacza niniejszy dokument;
  2. Usługodawca Kuźnia Ekspertów sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Cienista 4, NIP 7812045255, Regon 524000253;
  3. Trener – osoba posiadająca odpowiednie doświadczenie i kompetencje do realizacji Usługi rozwojowej w imieniu Usługodawcy;
  4. Uczestnik/Zamawiający – osoba fizyczna,  osoba  prawna  lub  jednostka  organizacyjna  nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z zamówionej usługi rozwojowej;
  5. Usługa rozwojowa/Usługa – działania  podejmowane  przez  Usługodawcę  wraz  z  Uczestnikiem, których celem jest rozwój wiedzy, umiejętności oraz budowa postaw Uczestnika. Mogą one mieć charakter szkolenia, doradztwa, coachingu, mentoringu, itp.);
  6. Umowa – dokument, w którym Usługodawca i Uczestnik uzgadniają i potwierdzają warunki realizacji  usługi  szkoleniowej  i  uczestnictwa  w   Umowa zostaje każdorazowo zawarta przed rozpoczęciem realizacji Usługi rozwojowej.

III. Postępowanie reklamacyjne

  1. Uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usługi rozwojowej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty zakończenia świadczenia Usługi szkoleniowej przez Usługodawcę.
  2. Reklamacja dotycząca  Usługi  rozwojowej  musi  zostać  złożona  w  formie  pisemnej  listem poleconym lub osobiście na adres Usługodawcy wskazany w Procedurze. Za  datę  złożenia  reklamacji  o  której  mowa  w    1  powyżej  uznaje  się  datę  nadania pisma w placówce pocztowej albo dostarczenia pisma Usługodawcy osobiście.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego;
    • adres siedziby/miejsce zamieszkania Uczestnika;
    • adres e-mail Zamawiającego;
    • przedmiot reklamacji (w tym nazwę Usługi rozwojowej, termin, miejsce jej wykonania itp.);
    • uzasadnienie dla złożenia reklamacji;
    • oczekiwania uczestnika co do sposobu rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę.
  4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych  od   momentu  jej otrzymania.   W  uzasadnionych  przypadkach (konsultacje  prawne,  opinia  rzeczoznawcy,  itp.)  czas  rozpatrzenia  reklamacji  może  ulec wydłużeniu. O czasie, sposobie i decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony listem poleconym lub drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  5. W przypadku  pozytywnego  rozpatrzenia  reklamacji,  Usługodawca  przewiduje  następujące sposoby rozpatrzenia reklamacji:
    • całkowity lub częściowy zwrot kosztów Usługi rozwojowej;
    • ponowne wykonanie Usługi rozwojowej lub jej części;
    • inne uzgodnione indywidualnie formy rekompensaty.
  6. Usługodawca zastrzega  sobie  prawo  do  pozostawienia  reklamacji  bez  rozpatrzenia  jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt ust. 1 powyżej lub zgłoszenie reklamacyjne nie będzie kompletne.

IV. Sytuacje nieprzewidziane, siła wyższa

W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Usługodawcy ma on prawo do:

  • odwołania szkolenia  lub zmiany terminu realizacji Usługi, a  Uczestnik zostanie  niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w Umowie. Uczestnik ustali wraz z Usługodawcą nowy termin realizacji Usługi, a w przypadku braku zgody Uczestnika na nowy termin ma on prawo żądać zwrotu wpłaconej  kwoty  pomniejszonej  o  dotychczas poniesione  przez Usługodawcę racjonalne koszty realizacji Usługi rozwojowej, których poniesienie było niezbędne dla zapewnienia jej realizacji;
  • zmiany w porozumieniu z Uczestnikiem miejsca realizacji Usługi.

V. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej modyfikacji i zmian w Procedurze.
  2. W sprawach  nieuregulowanych  niniejszą Procedurą zastosowanie znajdzie Umowa.
#iguru_soc_icon_wrap_66e116b5d5688 a{ background: transparent; }#iguru_soc_icon_wrap_66e116b5d5688 a:hover{ background: transparent; border-color: #BB141A; }#iguru_soc_icon_wrap_66e116b5d5688 a{ color: #acacae; }#iguru_soc_icon_wrap_66e116b5d5688 a:hover{ color: #ffffff; }