I. Postanowienia ogólne
- Niniejsza procedura określa tryb postępowania reklamacyjnego oraz zasady postępowania na wypadek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
- Zamawiając Usługę rozwojową Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z postanowieniami niniejszej procedury oraz akceptuje wszystkie jej postanowienia. Procedura stanowi integralną część Umowy
II. Definicje
- Procedura –oznacza niniejszy dokument;
- Usługodawca – Kuźnia Ekspertów sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Cienista 4, NIP 7812045255, Regon 524000253;
- Trener – osoba posiadająca odpowiednie doświadczenie i kompetencje do realizacji Usługi rozwojowej w imieniu Usługodawcy;
- Uczestnik/Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta z zamówionej usługi rozwojowej;
- Usługa rozwojowa/Usługa – działania podejmowane przez Usługodawcę wraz z Uczestnikiem, których celem jest rozwój wiedzy, umiejętności oraz budowa postaw Uczestnika. Mogą one mieć charakter szkolenia, doradztwa, coachingu, mentoringu, itp.);
- Umowa – dokument, w którym Usługodawca i Uczestnik uzgadniają i potwierdzają warunki realizacji usługi szkoleniowej i uczestnictwa w Umowa zostaje każdorazowo zawarta przed rozpoczęciem realizacji Usługi rozwojowej.
III. Postępowanie reklamacyjne
- Uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usługi rozwojowej w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty zakończenia świadczenia Usługi szkoleniowej przez Usługodawcę.
- Reklamacja dotycząca Usługi rozwojowej musi zostać złożona w formie pisemnej listem poleconym lub osobiście na adres Usługodawcy wskazany w Procedurze. Za datę złożenia reklamacji o której mowa w 1 powyżej uznaje się datę nadania pisma w placówce pocztowej albo dostarczenia pisma Usługodawcy osobiście.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- nazwę/imię i nazwisko Zamawiającego;
- adres siedziby/miejsce zamieszkania Uczestnika;
- adres e-mail Zamawiającego;
- przedmiot reklamacji (w tym nazwę Usługi rozwojowej, termin, miejsce jej wykonania itp.);
- uzasadnienie dla złożenia reklamacji;
- oczekiwania uczestnika co do sposobu rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę.
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach (konsultacje prawne, opinia rzeczoznawcy, itp.) czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu. O czasie, sposobie i decyzji co do rozpatrzenia reklamacji usługodawca zostanie powiadomiony listem poleconym lub drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Zamawiającego w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Usługodawca przewiduje następujące sposoby rozpatrzenia reklamacji:
- całkowity lub częściowy zwrot kosztów Usługi rozwojowej;
- ponowne wykonanie Usługi rozwojowej lub jej części;
- inne uzgodnione indywidualnie formy rekompensaty.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt ust. 1 powyżej lub zgłoszenie reklamacyjne nie będzie kompletne.
IV. Sytuacje nieprzewidziane, siła wyższa
W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Usługodawcy ma on prawo do:
- odwołania szkolenia lub zmiany terminu realizacji Usługi, a Uczestnik zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w Umowie. Uczestnik ustali wraz z Usługodawcą nowy termin realizacji Usługi, a w przypadku braku zgody Uczestnika na nowy termin ma on prawo żądać zwrotu wpłaconej kwoty pomniejszonej o dotychczas poniesione przez Usługodawcę racjonalne koszty realizacji Usługi rozwojowej, których poniesienie było niezbędne dla zapewnienia jej realizacji;
- zmiany w porozumieniu z Uczestnikiem miejsca realizacji Usługi.
V. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej modyfikacji i zmian w Procedurze.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą Procedurą zastosowanie znajdzie Umowa.